۸قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی تولیدی وبازرگانی بهاران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سرویس های فروشگاه اینترنتی تولیدی وبازرگانی بهاران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما
از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات فروشگاه اینترنتی تولیدی وبازرگانی بهاران استفاده می کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به فروشگاه ایمیل می زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد، شما تایید می کنید که فروشگاه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس های ویژه یا پروموشن ها، امکان دارد فروشگاه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک ها نداشته باشند، می توانند عضویت دریافت خبرنامه فروشگاه را در پروفایل خود لغو کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. فروشگاه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

1- قیمتهای ذکر شده در فروشگاه قیمتها تک فروشی نمی باشد.
2- نحوه ارسال در تهران با پیک می باشد.
3- نحوه ارسال به شهرستان از طریق باربری می باشد.
4- در صورتی که مشتری درثبت ادرس خود دچار اشتباه شود وکالای ارسالی بعلت عدم شناسایی ادرس مشتری برگشت بخورد هزینه ارسال دوباره بعهده مشتری خواهد بود.
5- پیگیری کالای خریداری شده پس از ارسال بعهده مشتری خواهد بود.
6-  سعی می شود تمامی سفارشات ثبت شده در طی اولین روزکاری ارسال شود اما ممکن است ارسالات 2 روز کاری زمان ببرد.
7- مبلغ و کالاهای سفارش شده پس از ارسال به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد.
8- تمامی سفارشات همراه با فاکتور ثبت مشتری به مقصد خریدار ارسال شده در صورت مشاهده کسری ویا مغایرت با فاکتور وجود داشته باشد حتما مشتری موظف است در اولین روزکاری فروشگاه را مطلع نموده و هزینه ارسال کم و کسری کالا ویا عودت مبلغ کسری بعهده فروشگاه می باشد.
9- تمامی قیمتهای قید شده در فاکتور مشتری معتبر بوده و فروشگاه حق افزایش قیمت پس از ثبت فاکتور انلاین و یا پس از اعلام فیش واریزی را ندارد
10- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه محفوظ است. فروشگاه بهاران در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه اینترنتی تولیدی وبازرگانی بهاران همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه اینترنتی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به فروشگاه ارسال شود با تشکر از اعتماد و خرید شما خداوند به طرفین خیر وبرکت عطا نماید.